Ayazmoms Bebeğim 1 ay 14 günlük birkaç gündür ateşi sürekli 37-37.3 civarlarında. Yüksek mi ? Daha öncesini bilmiyorum tabi ateş ölçer yeni aldım. Korkuyorum yükselir diye . Acaba üşüttü mü de bu şekilde. Yoksa normal midir?
Nuhelif Ayazmoms 37.5 e kadar normal kabul ediliyor diye biliyorum 38 ve üstü riskli oluyor ayrıca benim oğlumun doğduğu günden beri hep 37.0 falan hep o civarlarda şu an 9 aylık hala öyle
Olric11 Ayazmoms normal vücud ısısından biraz yüksektir bebek vücudları başta bende çok korkmuştum doktora gitmiştim meğer normalmiş doktor 39 40 olunca tedirgin olmak lazım dedi
Ayazmoms Olric11 ayy valla annelik çok zormuş sürekli bir panik halindeyim bişey olacak diye çok korkuyorum 😔😔
Olric11 Ayazmoms aynı ben 🙃 ıh dese bişeymi oldu vıh desene aman noldu nefes alıyormu hele geceleri🤦♀️
CilekRecelim 37.5 kadar normal dedi doktorumuz . 37.5 olduğunda üstünü hafiflet 38 de yarım ölçek calpol demişti . 2. Aydan sonra evhamı bırakıyor insan :)