Ppv benim ilk bebeğim hem biberon kullanmak hem emzik kullanmak meme reddi yaptı. 3 aylık iken bıraktı çok denedim ama başarılı olamadım 3.aydan 6.aya kadar sağıp vermek zorunda kaldım. Şimdi 2.bebeğim var 42 günlük , doğduğundan beri hiç biberon kullanmadım, emzik geçen vereyim dedim diliyle attı almadı sevmedi, emzik evet kolaylık sağlar ama ilk bebekten etkilendiğim için açıkçası vermeye korktum o yüzden ben emzik vermedim , bebekten bebeğe değişiyor , kimisinde meme reddi yaşatıyor kimisinde ise aksine daha da çok kolaylık sağlıyor memeden ayrılmıyor çocuk