Iyi aksamlar güzel anneler 20 gün oldu nerdeyse iyi olmuş gibiydim baş dönmem vardı zaten bugün boğazımda yanma var öksürük başladı bel ağrım hiç geçmedi eğilip geri doğrulamıyorum parmak uçlarıma kadar ağrılarım devam ediyor uyuşmalarım var böbreklerde ağrı var gibi yarın belim için doktora gidicem varmı böyle belirtileri devam eden veya tekrardan başlayan kızlar bugün tekrardan halsizleştim