Baldudak_Emirbeyimiz Husnus43 5 aydır kullaniyoruz. Güzel memnunum ama çok pahalanmiş bence o kadara değmez.
AntikSokrates Husnus43 canım ben ondan aldım güzel ama keşle piyanolu olandan alsaydım bence ondan almalısın çok güzel