Meraba bayanlar oğlum 5 aylık ve aldığımız besikten hic ama hic memnun kalmadik çünkü oglum cok hareketli yaklasik 1 haftadir emeklemeye de başladı besikte uyanir uyanmaz hareket halinde ve hemen kolunu bacağını aralara sıkıştırıyor suan kullandigimiz beşik hem anne yani olabilen bi besik kenari indirince ama artik ordan tutunup kalkiyor o da riskli olmaya basladi düşecek diye korkuyorum yanlarinda korumalık var nevresim gibi olan ama o da ise yaramiyor mutlaka bi yerini sokuyo aralardan 1 ay sonra tirmanip atlar heralde o yüzden yeni besik alcam ama park besik mi ikea besikmi ikea besiklerin de arasi var ama hic yakindan görmedim ben ikinci el alcam bi arkadasim aralari acik degil giremez kolu bacagi dedi ama size sormak istedim hangisi daha iyi olur boyle cok hareketli bebegi olanlar besikte ne gibi onlemler aldiniz suanki besikte yanlarina yastik koyuyorum bu seferde daraliyo yatmak istemiyo 😋