Ervaeneserpil Damagında bi parmaklık boşluk oluştu çok üzgünüm doktora götürdüm geçiştirdi bi şey yok dedi
tgc Ervaeneserpil damak düşmesi biliyorum ama denk gelmedim doktora gitmeniz de fayda var yoksa bebek ememezmis öyle derler
Annnisshhh Ervaeneserpil nasıl emziriyorsunuz ki yanlış emzirme olmuş bu arada Allah şifa versin inşallah
Joipt Ervaeneserpil arama butonuna yazın bi,daha önce konuşulmuştu diye hatırlıyorum orada bir çözüm bulabilirsiniz belki.bir de nasıl emziriyordunuz ki
damlaozgen Memeyi veya biberonu birden cekmeyin duser derler ama siz elinizle sakin mudale etmeyin mazallah..
emine2018 Benimde bebeğimin damağı yüksek 18 aya kadar kendiliğinden düzelir dedi bir sorun olacağını sanmıyorum telaş yapma