Canım bizde 38 günlüğüz. Doğduğundan beridir onun canı ne zaman isterse o zaman uyuyoruz. Mesela Cumartesi akşamı 12 buçukta uyudu, dün akşam 4 buçuğa kadar uyutamadım. Hiç bir düzen yok yani, düzen oluşturmaya çalışıyorum bende senin gibi ama başaramıyoruz. Yani sanırım normal bu durum. Aslında annemler falan kırkı çıktıktan sonra birden bire değişiyorlar büyümüş, dünyayı anlamış oluyorlar diyor ama daha göremedik 😂