merveasm Kızlar kızamık asısını yaptırdınız mı bir yasını bekleyecek misiniz?? Yaptıranlar ates vs sorun yasadınız mı
iki_prens_annesi_ merveasm bana ebe 9 ayda asi olmadigini soyledi menigokok varmis istege bagli onun disinda yasinda çağırdı doktorumuza da henuz gitmedik 8 ay 13 gunluk henüz
Eymensmomm merveasm bizimde aşımız olcak bu hafta 🤦🏻♀️Ama Arayıp sormam lazm önce İçeriye sokmak istemiyorum cocugu dışarda yapıyor ebe öyleyse gidicem evdede ölçer tartarım tamam 😁 allahım insallah agrısız sızısız ve ateşsiz atlatırız 😔
merveasm Myasmin kızamık asısını istege baglo yapıyorlarmış bazıları yaptırma diyor1 yasında yaptır diyor arkadasım ebe oda 9 ayında yaptır bir yasında baska asılları da olacak agır gelir yaptır dedi kararsız kaldım
Eymensmomm merveasm ebemin dedği şey her aşı huysuzluk ve ateş yapar sen takibini yap diyor bana umarım olmaz canım 🙅♀️