Neib Sanem_05 çok yoğun baskı yaşadım ama hiçte yaptırmadım noluyor yani o tuz vücutta mı birikiyor da kokutmuyor yani bana çok saçma geliyor o yüzden yaptırmadım başkasına bişi diyemem