Benim bebeğim artık daha az uyuyor , daha huzursuz ve ağlıyor . (Atak sanırım) Elleri devamlı ağzında, heryer tükürük devamlı üst ve önlük değiştiriyorum :)
Gaz baya azaldı fakat bronşit olmuş bu sefer de 😑
Kilo olarak en son 3.5 aylıkken 7900dü şuan bilmiyorum çünkü daha 4.ay kontrolüne gidemedim (4 ay 3 günlük)
Aşısı varmış sanırım yarın yada diğer gün onu yaptircaz çok korkuyorum zaten hiç uyumuyor ve huysuz bakalım ne olacak.
Bir de oyun halısın da veya yerde yatmayı hiç sevmiyor. Hep kucağımız da gezmek istiyor. Haliyle gelişimi geriden geliyor sanırım çünkü şuan sadece hafif sağa ve sola dönüyor birde eğer yastığa falan yatirmissam başını kaldırıp kalkmaya çalışıyor. Onun dışında oyuncakları (diş kaşıyıcı, çıngırak, hışırtılı kitap ve oyun halısın da asılı oyuncakları) tam tutamiyor.
Uzun oldu ise affola. Sizin bebisler nasıl ? Atak ne durum da ? Birbirimizi bilgilendirelim 😚