Aynı dert bende de var kızlar malesef hiç ama hiç uykumuzyok gündüzleri kucagımda uyuyor beşiğe yatırdığım anda uyanıyor. Bide artık 1 aylık olduk hiç sakin sakin bakınmıyor etrafına hep Bi aranma kıpır kıpır haller mızır mızır sürekli sizinkiler de öyle mi ne zaman düzelir acaba bu durum şöyle yere koydıgum da yarım saat bile olsa ne zamma durur sakince 🥴