Urasin_annesi merhaba🥰 biz de yeni başladık. Buharda pişiriyorum kevgir tencere ile, ilk 2 gün ezmeden bütün veriyorum kendi bakıyor tadına 3. Gün de hem bütün veriyorum oynuyor hem de mama kaşığı ile veriyorum kaşığa da alışması için. Tamamen mama kıvamında hiç yapmadım henüz, çatal ile ezmem yetiyor. Avent pişiriciyi de takipteydim ama vazgeçtim onda korkunç fiyat oyunları yaptılar bu ay, protesto ediyorum😁😁 çok da mama kıvamlı vermeyi düşünmediğm için de vazgeçtim açıkçası. Önlüğe ihtiyacınız var kolay yıkanan çabuk kuruyan, meyveler için cam rende, mama kaşığı , mama tabağı ( ben daha tabak şeklinde almadım henüz tadım aşamasında olduğumuz için ve genelde ezmediğim için direk mama sandalyesine koyuyorum pişirdiklermi) blw düşünürseniz o tabak bitecek mi? Tarifli mama + blw düşünürseniz bu çocuk aç kitabını da öneririm😊