Gzemx Bebeğinde doğdugundan bu yana yüksek seste hırıtıltı ve boğulcak gibi olan arkadaşlar varmı? Ve geçtimi Drlar 4 ayına kadar gececegini söylüyor sizler neler yaptınız gecıyormu bilen varmı?
buss_03 Gzemx aynı durum oğlumda da var dogdugundan beri. Zamanla duzeliyor ben de ilk zamanlar cok korkuyodum ama cok sukur gecici bir durum 1 yasinda tamamen duzelecek demisti doktorumuz. Suan oglum 9 aylik ve oldukca azaldi. Merak etmeyin 😊
Gzemx buss_03 hadii ya inşanllah kuxımdan cok ses cıkıyor baxen nefes bıle alamıyor sırt ustu yatıramıyorum sizdede oluyormu?