tardis benim kızım da 4 ay 11 günlük, doğduğundan beri memeye çok düşkündü, hala da öyle fakat büyüdükçe çevresini keşfediyor ve dikkatini birsürü şey çekiyor bu nedenle emme süresi kısaldı bu ayda. Her emmek istediğinde emziriyorum, asla saat tutmuyorum çünkü bazen az emiyor bazen çok, yarım saatte de acıktığı oluyor, 2 saatte de.
Siz hiç aldırış etmeyin bence 4 saat çok uzun bir süre 4 aylık emen bebek için. Kilo kaybetmesin yavrunuz 🌸