ufuk0505 sürekli deneyerek alışmasını sağlayabilirsiniz. Philips Avent kullanıyoruz biz. İlk 1 ay vermedim. 2. Aydan itibaren sürekli denedim o istemedi, en sonunda 3.5 aylıkken tuttu emziği. Faydası da var zararı da. Ben faydasını çok fazla görüyorum.
Ani bebek ölüm riskini azalttığı söyleniyor.
Büyüdüğü zaman emziği kendi takıp çıkarmaya ve eliyle oynamaya çalıştığı için el göz koordinasyonu gelişiyor.
Uykuya geçişte fayda sağlıyor.
Tabi ki çok uzun yıllar kullanılmasında ortodontik açıdan zararları vardır ama zamanı gelince bırakırız zaten ☺️ 1.5 - 2 yaşa kadar maksimum.
Uykuya geçiş haricinde keyfi olarak hiç vermiyorum emziği ben.