Annelerim memede uyumayı bıraktırma ve uyku rutini oluşturma-desteksiz uyutma için sizden tecrübe ve tavsiyelerinizi bekliyorum, bi yardım edin😪
Kızım 10 ay 22 günlük, uyku düzenimiz şu şekilde;
sabah 9-9buçuk ta uyanıyor
alt değiştirme, kahvaltı, oyun
12-12 buçuk ilk uyku, 1-1 buçuk saat kadar sürüyor
ara öğün, oyun, aktiviteler
4 buçuk 5 ikinci uyku, yine 1-1 buçuk saat kadar (bazen 2 saat oluyor)
akşam yemeği, oyun
8-8 buçukta üçüncü uykusunu uyuyor
tekrar oyun, vakit geçirme
10 buçuk 11 gece uykusu
geceleri yanımda yatıyor, eşim ben ve kızım yatakta yatıyoruz😭 park yatağı var ama içinde asla uyumuyor çünkü çok deli yatıyo. Geceleri en fazla 1-2 kez uyanıyor o da korkuyormuş gibi ağlayarak uyanıyo ve hareket edeceği alan bitip bir engele takılınca uyanıp ağlıyo
gündüzleri uyumak istediğinde uyutmaz yada saatini geçirirsem çok hırçın oluyo ve asla uyumak istemiyo çok direniyo
malesef kii emerek uyuyor, ayakta sallamayı kendisi bıraktı, kesinlikle sallattırmıyo şuan
Şimdiiii, diyeceksiniz ki ne güzel uyuyor daha ne istiyorsun🤦🏻♀️
İsteğim şu ki, akşam uykusuna daha erken yatsın, sabahları biraz daha erken güne başlayalım ve gün içerisinde ki uykularını biraz daha öne çekeyim, en en ennnn önemlisi ise yatağını ayırmak🤦🏻♀️ birde emerek uyumayı bıraktırmak, çünkü aşırıı derecede ısırıyor, şöyle ki uykusu çok oluyo yanına yatıyorum emiyo ama sütün hızlı akışı bitince ısırıp çekmeye başlıyo, çok uykusu gelip uyutmazsamda mızmızlanıp bir köşede uyuyor ama benim isteğim güzelce uykuya dalsın o da bende üzülmeyeyim.
Var mı yardım edebilicek birileri🙏🏻🌼🌼