Çokmiyi anlıyorum sizi ama sakinlelmeye ve ufaklığı sakinleştirmeye çalışın. Çok minik daha eğitim için. Günde 1 kere yarı uyanıkken koyun yatağına. Ama hafifçe şarkı söyleyin yanında uykuya dalmasını sağlayın. Veya mırıldanın ona her şeyin yoluna gireceğini, uyumayı öğreneceğini ve her zaman yanında olacağınızo fısıldayın. İyice uykuya dalana kadar yanında bekleyin. Her mıkladığında burdayım annecim sen uyuyana kadar yanındayım deyin. Bir 5 - 6 dakika ağlamasına müsade edin ama dokunarak ve konuşarak onunla. Sesinizle sakinleşmezse alın kucağınıza hafifçe birlikte sallanın gene konuşun, göğüsünüze yaslayın iyice. Sonra yatırın yatağına. Ağlaması sızlanmaya dönüşmeye başlayacak zamanla. Sızlanma sürecini de gene aynı şekilde konuşup şarkı ninni söyleyerek atlatın. İnanın çok zor olruğunu biliyorum ama geçecek. Bunu sadece 1 kere yapın alışıncaya kadar. Ama size teması onu rahatlatıyorsa belli bir süre daha devam edin. Şimdilik danışmanlık almayın. Deneyimlerimi paylaşmaya hazırım.