Ahkukulivahkukuli maggie bimden aldim kiwi marka cok memnun kaldım tabi suan kullanmıyorum. Onun dışında ameda duydum iyi diye
scknsuledefne Ahkukulivahkukuli medela lactina kiralıyor dum aylık 150tl ye hastane tipi, dün bimden görüp aldım kiwi marka 120tl ye aynı çekim gücü çıkan CC fln şok oldum desem yeridir 😂
Organikumos BaraninAnnesi medela swing mi kullandığınız ben 3 gün önce aldım içerisine süt kaçıyo hortumda damlacıklar görüyorum ve biberon bağlantı kısmından sütüm sızıyor valfli kısımdan sütüm biberona düşmüyor.
Ahkukulivahkukuli tardis valla memnun kalmayan varmış neden anlamadım bi ablam cok iyi marka kullanıyordu benimkine bakti baya iyi dedi fiyatına göre şaşırıyorum açıkçası bazılarına nedenini de merak ettim 😂
tardis Ahkukulivahkukuli Ahahahah bimden aldık diyedir. Ya da herkesin göğüs yapısı farklı ondan olabilir bilemiyorum ama dediğim gibi benim göğüs ucum yoktu bu makineyle rahat ettim çok.
Mom104 maggie Avent çok memnunum bebeğim 18 aylık olmak üzere fakat bazen sağmam gerekiyor sütüm eskisi gibi yoğun olmadığı halde çekiş gücü çok kuvvetli 🥰