Arkadaşlar merhaba, dün bir post açıp fotoğraf attım oğlumun dişi ile ilgili, yazanlar oldu diş dendi, kist dendi, yetişkin diş doktoru arkadaşıma attım kist gibi dedi, bugün çocuk doktoruna götürdüm ve kemik dedi. Şimdi bize çok iyi bir pedodonti uzmanı gerek🙏🏻 İl antalya, postumu görenler yukarda tutmaya çalışırsa sevinirim 🙏🏻