Mavismila Arkadaşlar kızım 3300 doğdu bugün sağlık ocağına götürdüm 4200 gram dedi çok az almış dedi ya moralim çok bozuldu 😒😒anne sütü veriyorum günde iki defa 60 cc mama veriyorum
Anne80 Mavismila doğunca bi zayıflama payı bırakıyolar ki zayıflıyomus da ilk ay en az 500 gram alması yeterli diye biliyorım sizin kızınız 1 kilo almıs niye az diyorlar
Bebegim_28 Mavismila 35 günlük bebeğim 2 kilo 900 gram doğdu ama ödem falan gitmedi kilo kaybı olmadı bugün kontrolümüz vardı 4 kilo olmuş doktor gayet normal dedi
elifhanimm Mavismila aynısı bana da oldu 3000kilo doğdı 2800e düştü 3. gününde. 1. Ay kontrolünde 3890 gr. Doktor az dedi mama ver dedi
Arifeeee Mavismila ilk aylarda en az 1 kilo alınsın diye beklerken. 30 günden hesaplıyorlar. 40 gün için biraz az gelmiş olabilir. Tahminim bir 250 Gr daha olsaydı normal dicekti. Bence sorun değil ama içiyorsa belki mama mik. Artirabilirsiniz
Nohutannesi elifhanimm az mı dedi? Ne kadar güzel kilo almış. Kaç olmalıymış peki? Siz bilirsiniz ama yerinizde olsam o doktoru değiştirirdim
MotherQueen Mavismila hayır şişman bebek seviyor desem sizinkide zayıf değil yani 🧿 takmayın asla kilosu çok çok iyi çok güzel beslemişsin
Mavismila MotherQueen kilolu olmasında asla gözüm yok yeterli sağlıklı olsun mutlu olsun diyorum kilosu az diyince aceba sütüm yetmiyor mu bebeğime diye tedirgin oldum bebeğim reflü yok fakat çok kusuyır ondan olabilir belki dedim anlamadım
S_x_w Mavismila 10 sene önce oğlum 3570 gr doğdu… 40 günlük 4200 gr dı ve kimse az kilo almış dememişti.. Üstelik ben de meme ve mama veriyordum… Sıkmayın canınızı😉😉