14 aylık oğlumun bas cevresi 45,4cm. 13 aylıkken hiç büyümedi. 15.ci ayı bekle diyip duruyor. Takıntılıymısım, ne varmış buyümüyorsaymıs. Suan da 3-10 persantlde. Allah aşkına kızlar ben aklımı kacıracam. Büyümemesi gerçekten normal mi? 12.ci ay kapandı bıngıldak.