Melekler bizde dört ay aynı bezi kullandık canım hep değiş dediler ondan değildir dedim değiştirdim gerçekten fark var olmuyo değil ama öncesi hep kırmızıydı şimdi kaka biraz fazla kalırsa oluyo yada diş sancısı daha çok olduğu günlerde daha çok gibi