Hlldnmz merhaba 🌼
Biz de yarın 8 aylık oluyoruz inşallah 🧿
Annn-ne diyor 🥰 bitiyorum.. Bir kaç şey daha söyleniyor ama en neti anne 🥰 Çok erken dönmesine rağmen ki daha 4 aylık olmamıştı yuvarlanıyorduk yerde, henüz emeklemedi. Desteksiz 6. aydan beri oturuyor. Oturma pozisyonundan tutunup kalkmaya çalışıyor ama henüz beceremiyor. Yuvarlanarak istediği yere gittiği için sanırım emekleme geriledi. Yani koyuyorum yere emekleme pozisyonu alıyor 1 aydır ama ya geri geri gidiyor ya da direk yuvarlanmaya başlıyor 😂 koltuk kenarına tutunduruyorum ayakta takılıyor ama henüz sıralamıyor da. Ek gıda çok şükür gayet iyi yiyor. 5aydan beri odasında uyuyor gece uykuları gayet iyi. Gündüz uykuları 2 ye düştü 1de gece uykusu öncesi kısa bir şekerleme mutlaka yapıyor. Kucak sevmiyor. Yerde takılmayı seviyor.