Mom626363 Seherronya ben sleepy kullaniyorum netten takip ediyorum trendyolda vs coklu paketleri ucuz oluyo siparis ediyoruz 2 3 ay almiyoruz baya gidiyo Bu arada formda gecen gun bi post acildi en cok yorumlariyla sizi gulduren kisi kim diye aklima hemen siz geldiniz 🤗
efelettin Ben bi ara kullandım. Memnundum da ama kayınvalidem ben alamıyorum markette olan bezlerden olsun dedi seni mi kırıcam canım kayınvalideciğim dedim ve ya molfix ya prima kullanıyorum kendi kaşındı 😂
minnosvetontis Betult hatirlamiyirm ki ya eskisimo yenisimi evy babyden memninum 2. Ayindan beri kullaniyorum. Birazzda bebege bagli bazilarina yarar yaramaz belli olmuyor. Sleppy bende oyzden biraktm 2. Ayinda cok lastik izi oluyordu lastigini yirtip kullaniyordm sonra evy baby gectm
Cileuc Bende bir defa kullanmıştım güzeldi sleppy kullanmamış olsam ebebeğin bezini kullanırım aloveralı olanı 🤎