tuucee94 canım hiç dişimiz yok ve belirtide pek yok gece uykumuz 5. Aydan beri yok ama Allahıma binlerce hamd olsun dün gece 2 kez uyandı ve ben aylar sonra ilk defa uyudum resmen dinç uyandım. Genel olarak çok mızmız. Tek kalınca daha mızmızlanıyor eşim evde yok bende kalktım kayınvalideme geldim 2 haftadır burada kalıyorum sürekli ilgi olunca mutlu mesut takılıyor şuan.