Leyla123 mama denemek iyi degil canım gerçekten bebeğin düzenini ve sistemini bozabilirsin begege yük yükselmiş olursun henüz bagırsak ve sindirim sistemi yeterince gelişmedi yapma değiştirme canım bende değiştirdim hiç bir mamayı sevmiyor istemiyor meme istiyor ama süt yetersiz
Hani burda kabız olursa olsun ne olacak diyenler varya kabızlıkta çok kötü Bi şey hele bide kaka yapamazsa ne yapıcan Bi mamada sabit kal
Keşke sütümüz bol olsada mamaya gerek kalmasa