Eliztosum_ ya valla öyle bi konuştuki kesinlikle yasak dedi ultrasondan ultrasona yıkayabilirsiniz dedi yani 3 haftada bir. Ama çok üzülüyorum kokuyo mesela terliyo sil sil olmuyo banyo gibi napıcam bilmiyorum haftada bire razıyım yılarsamda süreç uzayaak diye korkuyorum şuan değerimiz 52 oldu 49 la başladık