SpinAl sezaryan ile doğum yAptım. Bugün 19.günüm hala dikiş yerlerim acıyor bu normal mi? Ayrıca dikişin sağ köşesi şişmiş kızarmış ve sarı sıvı akıyor arada. İltihap akıyor sanırım. Başına gelen var mı arkadaşlar yardımcı olur musunuz nasıl kurtulcam artık bu ameliyat acılarımdan bıktım