Momyyyy Kızlar buhar da pişirme aparatı lazımdı ben metal alacaktım eşim gitmiş silikon almış iyi bir markanın sizce metal mi kullanayım yoksa silikon mu ? Bana pek güvenilir gelmiyor silikon markası ne olursa olsun ısıyla temas edecek çünkü
Aycabu Momyyyy ben ikeanın ürününü kullanıyorum metal. Ama silikon ve cam aynı maddeden yapılıyormuş bilginiz olsun 🙏🏻
Momyyyy zeynominiik ben metal dedim de eşim silikon almış kararsız kaldım fiyatı da 95 TL iyidir heralde
Momyyyy angelgirlSs bende metal alacaktım ama eşim silikon almış ucuz da değil 95 TL iyidir heralde pek güvenemedim yine de
Srhnzlcn Momyyyy slikonlar genelde eriyormuş ama szinkinin fiyatı yüksek ısıya dayanıklıdır byük ihtimal.. ama metalleri uygun fiyatlıydı ☺️
Momyyyy Mom079 bende öyle düşünüyorum silikonu kullanmayacağım bebeğime kullanamam oyüzden ikeanın metal pişiricisini satın alacağım.
Momyyyy Mom079 iade almıyorlar tantitoni diye bir mağazadan aldık avm den değişim oluyormuş başka birşey alırım
Momyyyy Aycabu evet geçen ebebekde silikon bir ürünün üstüne gördüm o yazıyı. Ama eşim ikeadan sipariş verdi metal kullanacağım.