Sevgili anneler hepimiz çocuklarımıza az çok kitap okumaya çalışıyoruz. Size danışmak istediğim bir şey var. Özellikle çocuk gelişimci annelerimiz fikirlerini paylaşırsa sevinirim. Çocuk kitaplarında genellikle konuşan hayvanlar, kıyafetli hayvanlar, hayali kahramanlar falan oluyor. 3 yaşından önce bu tür kitapları okumanın zararı olur mu, olursa ne gibi bir zararı vardır ?