Betull53 Kızlar bebeğim 3,5 aylık , kafasıyla birlikte bedenini kaldırıyo 2 haftadır bu şekilde hep oturur pozisyona getirmeye çalışıyo kendini bu kadar erken normal mi ? Oturtmalı mıyım ?
Kayraugurr Betull53 canım bende o civarlarda oturtmaya başladım yastığa yattığında kafasını kaldırıyordu sürekli ataklarla beraber kalkamadığında ağlıyordu. Bende oturtmayı denedim şimdi 5 aylığı yaklaşık 1 aydır da oturuyor. Gelişimine göre bi zararı olmaz diye düşünüyorum tabi doktoruna sor sen yinede
Smy16 Betull53 bebim bebegimde öyle yapıyoddu doktorumuza danıştım yapması normal ama sakın otutturmayın çok erken demişti 2 3 hafta sonra unuttu o hareketi, otutturan annelerde var ama bence biraz erken gibi 5 6 aylarda oturuyolar
zeynepin_annesi31 Betull53 benim kızım da o aylarda oturma pozisyonunu istiyordu ama biz o pozisyonda tutmadık hiç eşim cok pimpirikliydi. Desteksiz oturması 8. Ayda oldu bana göre de cok geçti 8. Ayda oturması . O yüzden bence beş dakika da olsa o pozisyonda tut derim. Kuzenim surekli o pozisyonda tutardı 5 aylıktı kızı oturmaya başladı
Mom064 Betull53 koşar bile😂saka bi yana bende kızımı oturttum ara ara suan zaten 4aylık gene ara ara oturtuyorum 🙊
Dilekmh Betull53 canım oturmaz bebeklerin kemik gelişimi 6. Aydan sonra oturmaya başlıyormuş . Onun öncesinde bebeği oturtturursanız kemikler de yanlış kaynama olabiliyormuş doktorumuz bu şekilde söylemişti ben 6. Ayda başlamıştım