Aeifelif benimki emmeyi reddetti, son bir ay önce kandıra kandıra veriyordum sonra alerji olduğunu öğrendim doktor alerjiden meme reddi dedi, sonra artık kanmamaya başladı gündüzleri emzirememeye sadece geceleri emzirebilmeye başladım gece iki kere anca, en sonunda artık mamaya gectik. 1 ay katı bir diyet yaptım ve bebeğim emmedi :( emseydi sütümde vardı gittiği yere kadar diyetimi yapardım cok zorda olsa. Ama kızımda haklı doğduğu günden beri kusuyordu ıkınıyordu kıvranıyodu resmen acı cekiyordu artık farkındaydı memeden dolayı olduğunu napsın kıyamam:(