Haticektrnc Benim kızımda öyle facete emzırme Akedemısı dıe bı grup var tavsıye ederım güzel bılgıler verıyor. Bu aylarda bebek etrafı keşfetmeye başladığı ıcın cok çabuk dıkkatlerı dagılabılıyor ve sesten etkılebılıuırlarmıs ya da meme reddı olabılırmıs benım kızım sadece uykudan uyandığında ya da uyku arasında emıyor dıger turlu ağlıyor sabırla gecmesını beklıcez bızım sütümüz yetıyor ve bebeklerimiz besleniyor ❤️ Kilo alımı ıyıyse günlük 24 saatte bır paket margarın ağırlığında çiş yapıyorsa bebegınız doyuyordur ıcınız rahat olsun sabırla bekleyın dıyor oradaki kısıler 😀