Bxens Hanımlar güzel bebişlerinizle yenidoğan çekimi yaptınız mı? Paylaşıp fikir vermek isterseniz bekliyoruz. Allah hayırlı ömür versin güzel bebişlere. 💐
Mrs_Mert Bxens ben evde kendim çektim. Çamaşır sepeti gibi hasır bi sepet vardı. Onu süsledik içini doldurup beyaz peluş gibi bi örtü örttük. Kızımı beyaz zıbınla ve saçına bant takarak çektim. Fotoğraf makinesi de vardı.