duyguluu GunesliHayat ben dun elma kaynattim küçük parçaya bölüp suyunu icirdim azcık icti deneyebilirsin☺
GunesliHayat duyguluu bebeğiniz kaç aylık?benimki 13,5 aylıkta öyle azıcık meyve suyu kesmiyor artık kendisini 🙈 bende hazır içirmek yerine kendim yapayım dedim,olmadı sizin gibi yapıp daha büyük porsiyon hazırlarım 😇
duyguluu GunesliHayat ay sizinki büyükmüş bebimki 7 aylık ☺ kayisi kaynatıp yapabilrisin meyve suyu gibi sekersiz oda olur