Ozlemoz Özlem hanım, bu konuyla ilgili paylaşım var mı diye bakarken tam denk geldim. Normal doğum yapalı tam 70 gün oldu. Hamileliğimin sonunda kabızlık başladı, doktor doğumdan sonra geçer dedi ama doğumdan sonra her dışkılamada kanamam olmaya başladı, 3-4 gündür de anüste meme oluştu, şişti dediğiniz gibi tuvalet eziyet oldu, hiç gitmek istemiyorum. Dün gece acıdan uyuyamayinca leğene sıcak su doldurup 10-15 dk oturdum içinde, o rahatlattı bölgeyi. Henüz doktora gidemedim