Ipekkartal Bi arkadaşım 10 aylık bebeğine uyku ilacı veriyormuş duyunca çok tuhaf gelmişti. İnternetten baktığımda 6 aydan sonrası için Melila ve bay bay uyku damlası kullanılabileceği hatta 2 aylık bebekler için de iyi geceler çayı verilebileceği yazıyordu. Bunları kullanan ya da bilgisi olan varsa yazabilir mi ?
Aysses Ipekkartal benim arkadaşımda bir aylık bebegine veriyormus çok bunalinca, sasirmistim bende duydugmda
Deletedmom002 Ciddi uyku sorunu olan ve doktorunun önerisiyle bunları kullanan kişiler hariç gerisi kendi keyfi bozulmasın diye veriyor belli ki.. Uyumasın uğraşın yani ne olmuş? Tam 4 ay kolik çektim, artık komşular kapıya gelirdi çocuğumun sesine, sabahlara kadar es vermeden ağlama nöbetleri.. Bir kez olsun aklımın ucundan geçmedi bunlar.