Merhaba kızlar daha önce aranızda şeker hamurlu kurabiye yapan var mı? Birkaç şey sormak istiyorum. Küçük yerde yaşadığım için malzemem boşa giderse bir daha yapamam. Öncelikle bunun bir püf noktası var mı YouTube’dan izleyerek kendim yapabilir miyim daha önce hiç yapmadım? Bir de bu şeker hamuru açtıktan sonra ne kadar dayanıyo? Yarısını şimdi yapsam yarısını sonra yapsam kurur mu