Ozlem-Gokce Merhaba kızım 1 yaşında saçları seyrek ve ince telli saçlarını kazıtsak yani 0 a vurdursak saçları gürleşir mi deneyimlenen var mın
Sareminannesi EgeMeva bizimde aynı kızım 4 aylik önleri hiç yok arkalarda var bende kesmeyi düşünüyorum kıyamıyorum ama kesip ağırlığınca ihtiyaç sahiplerine para vermek gerekiyormus o yüzden kesmeyi dusunuyorum😊