kirmizitilki 9aylik bebeğim 9aydir olmuyorum bu normalde çevremde benim gibi örnek yok doğum yapan herkes oluyor
Aley_ kirmizitilki 4.5 ay sonra oldum, kişiden kişiye değişir. Hormonlar eski düzenine dönene kadar bu gayet normal zaten. 1 - 1.5 yıla kadar olmayabilirsiniz olunca gecikmeler vs olabilir.☺️
Lagertha kirmizitilki ben 50 gün önce sezeryan doğum yaptım dün regl oldum. Emzirmeye devam ediyorum ama tek göğsümü emiyor bebeğim ve sütüm az ek olarak devam sütü veriyorum ondan kaynaklı mı regl oldum bilemiyorum.
Cihangiriinannesii kirmizitilki Bende olmadım oğlum 9 aylık sadece bir kere lekelenme oldu o kadar. Emzirme dönemi bitene kadar olmamak normal kabul ediliyor merak etmeyin
nesliysldl Emzirmekle ilgisi yol,hormonlarınız normal değerlere dönmeye çalışıyor.Dönünce baaaaammm ,döngü yeniden başlıyorr