Busragokceberra ben verdim ve hiç pişman değilim. 10 aylık oğlum, beşiğinde 5 adet emzik var. Meme reddi yapabilir de yapmayabilir de, tamamen bebeğinizin keyfine kalmış. 7 aya yakın gaz sancısı çektik, oğlum da reflü vardı. Bu rahatsızlıklardan kaynaklı beslenmesini düzene koymam gerekiyordu, emzik çok yardımcı oldu. İlk 6 ay ani bebek ölümü sendromu riskini azalttığı için öneren doktor da var, asla kullanma diyen de. Benim oğlum kabul etti ancak arkadaşımın kızı asla emzik tutmadı. Kullanıp kullanmayacağına da bebek karar veriyor.