glbgci antibiyotikten sonra probiyotiği veriyorlar canım antibiyotikler çocukların bağırsak yapısını bozduğu için düzenleyici olarak kullanılıyor ama sizin söylediğiniz markanın nasıl kullanıldığını bilmiyorum bize biogaiga vermişti damla şeklindeydi ben 5 damla çay kaşığına damlatıp veriyordum sizinkide damladır yada şuruptur diye düşünüyorum o şekilde verebilirsiniz