Kızım için kreşten sağlık raporu isteniyor bağlı olduğumuz aile hekiminden alabileceğimiz söylendi ama aile hekimi sistemde öyle bi rapor görünmüyor veremiyorum diyor. Hastanedeki aile hekimine baş hekim yardımcısı sekreteri bu raporu bağlı olduğunuz aile hekimi verecek dedi işin tuhaf yani cuma günü bizim sağlık ocağında sorduğum başka bi aile hekimi bu raporu veriyoruz ama size ben veremem kendi hekiminiz verecek demişti bugün konuştuğumuzda o doktor biz böyle rapor vermiyoruz dedi baska saglik ocagiyla görüştük o da vermiyoruz kreşte kızımın yaşında başka çocuklar var öğretmen bize onlardan birinin raporunu göstermişti ayrıca hemsiremizi kreş ogretmeniyle konuşturduk ısrarla rapor veremeyeceklerini söylüyorlar ne yapacağımızı şaşırdık başka sağlık ocagiyla goruscez veriyoruz derse kaydimizi oraya aldircaz ama olmazsa ne yapicaz bilmiyoruz siz krese gönderirken rapor aldınız mı nerden aldınız ne yapmak lazım