Azime03 Ağlamayın güçlü olmalısınız bu hastalık karısında. Lütfen iyi şeyler söyleyip gülmeye calısın. Bebeğiniz de sizin duygularınızı alır. Emzirdiğiniz için ilaç vermezler muhtemelen, c vitamini kullanın. Çinko şırup kullanabilirsiniz ve varsa öultivitamin. Yemek vs. ile ugrasmayın. sıvı corbalar ( tarhana corbası, tavuk suyuna bol limonlu havuclu maydonozlu corba, terbiyeli sarımsak corbası , buharda az haslanmış beokoli, bol sebze ve meyve, ve bol bol su) nar , pancar mor havuç tüketin. Sabah aksam duş alın, evi sık havalandırıp ayrı ayrı odalarda kalın. Sık sık yan yna gelmeyin nasılsa hepimiz pozitifiz diye yükü arttırmayın. ellerinzi bol köpükle yıkayın, istediklerinizi dısarıdan temassız siparş alın. şu anda vakalar cok artıyor , siz sakin ve güçlü kaldıkça geçecek atlatacaksınız. D vitamini de almayı unutmayınz cok geçmiş olsunz