Merhaba sevgili anneler
Sağılmış sütüm var baya, sütüm yeterli olduğu içinde kızıma veremedim,emiyor. kızım 3aylık bu hafta yurtdışına çıkıcaz, 6ay kadar kalıcaz. Sütleri çöpe atmak istemiyorum :(ne yapabilirim? Hastahanelerin yoğun bakımları kabul ediyor mu? Buzlukta kaç ay kalabilir veya? İstanbul dayım