Ne kadar ne kadar dikkatli bir insanım böyle konularda halbuki…
bebeğim 10 ay 25 günlük düzeltilmiş yaşı
ve 10.aydan itibaren 3 numara mamaya geçmem gerekiyordu… 25 gündür 2 no vermişim ve elimde hala 1,5 paket 2 numara var? Vermeye devam etmeyim demi hemen 3 e geçiim mi