Kızlar gecen bim e kamera ve telsiz gelmisti almak isteyenler icin benim fikrim kamera almayin ip kamera cok mantiksiz internet olmali ayrica bi telefon olmali ve surekli kopup duruyo ev toplasan iki oda arasi 15 adim onda bile çekmiyor programi kapatirsan bildirim bile gelmiyo gercekten hic bi mantigi yok elektrik gitti mi gece bittin wifi durekli olmak zorunda ayrica surekli scik birakmak icin bi telefon daha olmali o yüzden bugun iade edip telsiz alcaz zateb ses duymak amac valla kamera cok gereksiz ve sikintili bence alacak olanlara tavsiye etmiyorum kullanan memnun olan illa ki vardir ama ben hic begenmedim