Swmkva Merhaba , son günlerde mama bulamamaya başladık biz Aptamil kullanıyoruz ancak her yerde tükenmiş . Farklı yollarla nasıl temin edebiliriz bilgisi olan var mı acaba
Busegokce Swmkva inanın aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum. Devamlı aldığım eczanede resmen Aptamil 1 yok. Sanırım ocak sonu gelecek stoklar. Nedenini bende bilmiyorum
Biranne00 Swmkva canım ben de araştırıyorum ve bulmakta zorluk çekiyordum. Daha sonra bir tanıdğımızın gross marketi var ona sordum bulamıyorum neden diye aptamill yurtdışından geldiği için Türkiye’ye giriş kotası dolmuş ondan yokmuş daha önceden elinde stok yapan marketlerde vardır dedi. Bir yere daha sordum oda gerçekten öyle dedi. Her yıl belirli bir kotası oluyormuş onu aşamıyorlarmış
Poncikanne160920 Gokcehanim bizde kullanıyorduk da bıraktık normal aptamile geçtik genelde migrosta oluyor
Busegokce Swmkva ama amozona bakın isterseniz. Ben yeni keşfettim fiyat olarak da çok uyguna geliyor. Stok vardı orda🖤
Asya12 Swmkva herkes burda mama yokluğundan şikayetçi bende eşime telaşla mama aldırıyorum adam her yer dolu mama ne korkuyorsun diyir 2paket 900 lik bebelac almış bikac kutu daha alsaydın diyirum market mama dolu 5kutu daha gidip alabilirim korkma var her yerde dedi hepsindense var dedi başka şehirlerdeki yada semtlerde mi acaba sıkıntı internette de var mamalar
Swmkva Busegokce internette var görünüyor alışveriş sitelerinde ancak onlar nasıl muhafaza ediliyor son kullanma tarihi nedir bilemiyoruz
Busegokce damlahira zaten bir mamalar vardı uçuk fiyatlı aldığımız zam gelmese gucenirdim🤭 şimdi bile büyük migros marketlerde o kadar fark var ki.
damlahira Busegokce Her sene olan birşey bu zaten alıştım artık çok başıma geldi internetten alınabilir ama ben gıda konusunda güvenemem
Swmkva Biranne00 bebek ürünlerinde böyle birşey olmasa keşke biz birde karantinadayiz çıkıp arayamıyoruz komşulara rica ettim inanın , internettede çok güvenemiyorum taze mıdır nerde sakladılar vs :(
Cerenderin Swmkva benim elimde 4 kutu aptamil 800 gr var 1 nuöara fazla almıstm kızım in bulamıyorm diye suanda elimde kaldı benimde
Cerenderin Swmkva samsunda yasıyorm suanda bende satıyorm alacaksanız gönderebilirm yoksa arkadasıma satacagım benmde elimde kaldı cünkü skt si 2021 aralık hiç acılmamıs 4 kutu aptamil 800 gram