Yegino Adlelf ben 4. ayından beri ocean d3 400 kullanıyorum memnunum 2. şişedeyiz daha uzun sürede gidiyor
Gamzeliimom Adlelf ben saglık ocagının verdiğini kullanıyorum araştırdım eczanelere falan da sordum sağlık ocagındaki D3 ile ilgili onun da gayet etkili olduğunu söylediler ama sizin cocugunuza yaramadıysa o baska tabi baska D3 kullanabilirsiniz
Yegino Brrn8890 extra fayda sağlık ocağınınki gibi gaz kabızlık falan yapmıyor içeriği de çok iyi sadece d vitamini ve zeytinyağı var