Mehtap4467 Bebeğim meme reddi yaptığı için silikon göğüs ucu alıcam ama hangi marka almalıyım neye dikkat etmeliyim bilmiyorum.yardımlarınızı bekliyorum kızlar🌷
Ftmnur01 Mehtap4467 canım bende aynı sorunu yaşıyorum mamajonun göğüs ucu koruyucusunu aldım şu an onunla emzirebiliyorum. Boyutu standartti bu arada
SertapHilal Boyu 15 mm olanlardan almalısın, 20 mm olanlar da var bebek onda zorlanıyo ve ona alışırsa senin göğsünü emmiyo
minikcancan Mehtap4467 bebek emerken vakumluyor gögüs ucunuz orayı dolduruyor merak etmeyin ben kelebek gibi olandan almıştım çok zor oldu doktorum yuvarlak olanlardan al demişti wee babyninkini kullanmıştım ama dikkat edin silikonla uzun süre emzirirseniz sütünüzde azalma ve mastit olma ihtimaliniz var
minikcancan Handeyavuz banada doktor söylemişti bebeğin ağzı kahverengi alana değmediği için beyne süt üret mesajı gitmezmiş böylece süt azalırmış bende onu duyduktan sonra bırakmıştım ve sütüm arttı bıraktıktan sonra